close

摘自此

自從在日本電視台聽到別人翻唱這首歌

還唱了將近十分鐘

腦袋就一直都是這首歌

真是恐怖

但是太好聽啦

 

I believe that children are our future 
我相信孩子是我們的未來
Teach them well and let them lead the way 
把他們敎好並讓他們認同這方式
Show them all the beauty they possess inside
告訴他們所具有本身的內在美
Give them a sense of pride to make it easier
給他們一個自信去把事情變得容易點
Let the children's laughter remind us how we used to be
讓孩子們的笑聲喚醒以前的我們
Everybody's searching for a hero 
每個人都找尋著一個英雄
People need someone to look up to
人們需要一個能被尊敬的人
I never found anyone who fulfilled my needs
我從沒找到任何人能滿足我的需求 
A lonely place to be 
是多麼的孤獨
And so I learned to depend on me
所以我學會獨立
I decided long ago, never to walk in anyone's shadows 
我很早以前就下定主意 絕對不要走進任何人的陰影下
If I fail, if I succeed
如果我失敗 如果我成功 
At least I lived as I believe
至少我活著是因為我相信 
No matter what they take from me
不管他們奪走我什麼 
They can't take away my dignity
他們絕對拿不走我的尊嚴
Because the greatest love of all
因為最偉大的愛 
Is happening to me
對我而言是有可能實現的 
I found the greatest love of all 
我找到最偉大的愛
Inside of me
是存在我的心中 
The greatest love of all
最偉大的愛 
Is easy to achieve
是能容易被實現的
Learning to love yourself
學習如何去愛自己
It is the greatest love of all
這便是最偉大的愛 

And if by chance, that special place
而如果有個機會 那特別的地方
That you've been dreaming of 
是你曾夢想的地方
Leads you to a lonely place 
領著你去到了個孤獨之地
Find your strength in love
從愛中找尋力量 

歌詞翻自此

arrow
arrow
    全站熱搜

    白飯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()